בטון מוחלק | בטון מוטבע

 – מה זה בטון מוחלק? –

התחום של עיצוב פנים עבר שינויים לא פחות ממדהימים בשנים האחרונות. טרנדים שנראו כחולפים נשארו ויצרו אופנות חדשות וטכניקות עבודה שפותחו והומצאו מאפשרות יצירת עבודות יפות ומרהיבות תוך התאמה אישית למה שהלקוח רוצה או מצפה.
גם בעולם בתחום הבטון אפשר לחוות ולהתרשם משינויים מדהימים במיוחד, שכן מה שבעבר היה נחשב כברירת מחדל יחידה ולא אסתטית – רצפת בטון מוחלק – הפך במהרה לאפשרות מרהיבה ביופייה שאפשר לראות בבתים פרטיים, מסעדות או עסקים, כבטון מוחלק, או בטון מוטבע (בומנייט).
רצפת בטון מוחלק מתאימה לכל מקום ולכל אזור – בפנים או בחוץ, בבית או דירה, בעסק או במבנים מסחריים. מי שמקפיד על שימת לב לפרטים הקטנים בעת עיצוב הפנים של חלל זה או אחר – יוכל לעשות שימוש טוב מאד באפשרויות שעומדות בפניו בזכות טכניקת החלקת בטון.
כיום, כשאפשר גם לבצע עיצוב מותאם אישית של רצפת בטון מוחלק – יכולה הרצפה לקחת חלק בעיצוב החלל כולו ולתרום את תרומתה למראה הסופי הכולל שיתקבל על פי התכנון.

בחירה נכונה של בטון מוחלק

אמנם יציקת בטון מוחלק היא טכניקת עבודה קבועה אך חשוב לשים לב שיש נושאים קטנים שעשויים להיות שונים בין מקומות שונים של היציקה בטון מוחלק יכול לשמש כ – רצפה במבנה סגור, כרצפה בגינה, מדרגות או יציקת חיפוי לקיר.
יש חשיבות עצומה לביצוע הפעולות במהירות וללא עיכוב, שכן הבטון עלול להתייבש לפני שיסתיימו ההכנות הנדרשות ליצירת המראה הסופי.
בטון מוטבע, כלומר שימוש בהדפסים על משטח הבטון, נכנס גם הוא לשימוש בשנים האחרונות ומהווה פריצת דרך בפני עצמו.
התחום המכונה בומנייט עושה שימוש בשבלונות או דוגמאות שונות על מנת שהרצפה במראה הסופי שלה תהיה מעוטרת, צבעונית וייחודית. הבומנייט בשמו המלא: בטון מוטבע, מאפשר שלל עיצובים, צורות וצבעים ולמתבונן מן הצד תיראה הרצפה יפה, מיוחדת במינה וכזאת שהושקעה מחשבה רבה ביצירה והעיצוב שלה.
אם עד כה הרצפה נראית כנטע זר בחלל מעוצב – הרי שבזכות הבומנייט, הטבעת בטון, הרצפה הופכת לחלק בלתי נפרד מהעיצוב ומשתלבת היטב במראה הכולל.

בטון מוחלק וגם בומנייט – הניסיון קובע!

כמו בכל תחום שבו הלקוח חסר את הידע המקצועי הנדרש – גם בתחום החלקת בטון או בומנייט חשוב מאד ליצור קשר עם מי שמתמחה בתחום ויש לו את הבקיאות והניסיון בעבודות דומות. פנייה אל אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים תבטיח עבודה מעולה עם שביעות רצון גבוהה!

 

הגלריה המצורפת כאן מכילה דגם אחד בלבד – "מניפה קטנה".

מעוניינים לראות דוגמאות מרהיבות נוספות?

הכנסו לכאן.

 

דילוג לתוכן